Bali it is - Reisverslag uit Dero, Indonesië van Karlijn Verhijden - WaarBenJij.nu Bali it is - Reisverslag uit Dero, Indonesië van Karlijn Verhijden - WaarBenJij.nu

Bali it is

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

27 Augustus 2017 | Indonesië, Dero

Een goedemiddag vanaf Bali,

Vanaf dinsdagavond op Bali. Tijd ging hier snel. We hadden een mooi hostel. Savonds gepooled tegen een Indonesische jongen. Hij vroeg of ik pro was:p nou dat toch net niet. Volgende dag eindelijk naar het strand in Kuta. Ik was er aan toe. Heb daar toen een surfles gehad. Vond het echt vet! Was letterlijk vallen en opstaan... maar de allerlaatste poging was toppie!! 'S avonds sushi gegeten in een groot mooi restaurant. Voor 2 man 33 euro en genoeg op, dus valt niks over te zeggen. De volgende morgen werd ik wakker en toen was ik ziek:( en nu nog beetje , dus nu goed 3,5 dagen ziek. Wel echt ef flink te pakken gehad, ik baalde ervan. Het gaat nu beter gelukkig. Iig donderdag doorgereisd naar Ubud, leuke plek! Daar heb ik vrijdag massage gedaan, gisteren de hele dag gescooterd met nog 2 Duitse meiden die we hadden leren kennen in hostel. Naar de rijstvelden geweest, dat was mooi! Maar toen.... had ik mijn scooter op stuurslot gedaan en dat was niet de bedoeling. Het vormpje om het weer te unlocken van stuurslot was niet goed. Dus kregen gewoon het gat niet open om sleutel in te doen. Met andere sleutels geprobeerd, maar lukte niet echt:( ja en toen met een Duits meidje op andere scooter naar een plekje in de buurt waar ze scooters maken. Hij verstond er geen '..' van wat we zeiden in Engels. Heb hem maar laten bellen naar scooterverhuur. Nou hij ging met ons mee naar mijn scooter met een hamer en nog een gereedschap. Met een beetje geweld, geduld en tijd ging ie tenslotte open. Ik was zo blij! We konden weer scooteren na een uur... uh zenuwen... dus stuurslot niet meer doen!! Daarna nog met scooter naar tempel geweest maar was niet zo groot en spectaculair als de andere die ik had gezien.
Door het drukke verkeer terug, ook nog aan de linkerkant rijden. Nog wat gegeten en toen had ik toch rust nodig. Merkte dat ik niet helemaal fit was.
Vandaag weer wat beter, maar nog niet 100%. Ben met een Duits meisje naar Monkeyforest geweest. Die aapjes, zijn een stelletje brutale dieven. Ze pikken, wat ze pikken kunnen... tja zoveel mensen die komen... ik had eigenlijk niks om te pikken. Iig niet in hun zicht. Alleen heuptasje verstopt onder mijn kleren. Toch is er 2 maal een aapje op me gekropen... een keer op mijn arm en een keer trok de aap mijn broekje omlaag. Gelukkig geen krassen of bijten... met die scherpe tanden. Ik bleef gelukkig uhh redelijk rustig en heb ze uiteindelijk van me afgeslagen:p daag monkeys, met jullie schattige kopjes (vooral de kleintjes) maar o zo geniepige brutale gedrag:p

Zo dadelijk denk ik nog een massage en relaxen. Het is een mooi hostel met zwembad, palmbomen en boedhabeelden:)!

Morgen reis ik verder naar het oosten en dan ben ik dinsdag op de Gili Islands!! Voor te snorkelen enzo:)

Adios amigos!

  • 27 Augustus 2017 - 18:22

    Stefan Van Gemert :

    Wat leuk karlein, ben je misschien ziek geworden van se sushi? Veel plezier nog en de groetjes uit ospel

  • 30 Augustus 2017 - 06:01

    Carlo:

    :) ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Dero

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2017

Rinjani

09 September 2017

oke, mijn blog werkt totaal niet mee. vervolg komt

09 September 2017

Rinjani

02 September 2017

Gili was chillie, gearriveerd op Lombok

27 Augustus 2017

Bali it is
Karlijn

Actief sinds 12 Aug. 2017
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 7680

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

12 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: